معرفی نقل

قیمت نقل مغز گردو

قیمت نقل مغز گردو

قیمت نقل مغز گردو چند نوع دیگر از مغز نقل های نقلستان را با هم مقایسه خواهیم کرد با ما همراه باشید و اطلاعات کامل را در رابطه با سوغات ارومیه کسب کنید، نقلستان در خدمت هم میهنان عزیز.

قیمت نقل های مغز گردو

مجموعه اینترنتی نقلستان با تهیه انواع نقل ارومیه از بهترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌های تولیدی این شهر، نوید نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز می‌دهد‌؛ همچنین شما می‌توانید محصولات و قیمت‌های مجموعه ما را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید تا از کیفیت و قیمت بی‌نظیر این محصولات باخبر شوید. توجه داشته باشید که زیر نام هر نقل ۲ قیمت درج شده است که قیمت بسته‌بندی نیم‌کیلویی و یک‌کیلویی همان محصول را نشان می‌دهد. این نقل‌ها از بهترین شیرینی‌های پذیرایی در اکثر مهمانی‌ها و مراسم‌ها هستند؛ بنابراین مهم است که نقل تهیه شده از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. سایت نقلستان باکیفیت‌ترین محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند تا تازگی آن‌ها به طور کامل حفظ شود،عزیزان توجه داشته باشید قیمت ها متحرک و به روز نیستند از عزیزان خواهشمندیم از صفحه اصلی نقلستان بروز ترین قیمت ها را مشاهده کنید.

قمیت نقل مغز گردو

  • نقل گردویی زعفرانی:نیم کیلو و یک کیلو1350000/2700000تومان
  • نقل گردویی گل محمدی:نیم کیلو و یک کیلو1350000/270000تومان
  • نقل گردویی دارچینی:نیم کیلو و یک کیلو1300000/2600000تومان
  • نقل گردویی وانیلی:نیم کیلو و یک کیلو1300000/2600000تومان
  • نقل پر مغر وانیلی:نیم کیلو و یک کیلو200000/4000000 تومان

خرید نقل از نقلستان

بدون شک همه ما از طرف‌داران نقل ارومیه اصیل و باکیفیت هستیم؛ اما به‌پاس موقعیت مکانی و فاصله‌ای که از شهر ارومیه داریم، نمی‌توانیم این شیرینی‌های خوشمزه را از بهترین تولیدی‌های این شهر تهیه کنیم؛ بنابراین خرید آنلاین این سوغاتی محبوب بهترین گزینه پیش روی شما است.اگر به دنبال بهترین نقل ارومیه هستید، باید بگوییم که می‌توانید تنها با چند کلیک ساده جعبه‌های شیرین و دل‌انگیز نقل را به سبد خرید خود اضافه کنید.دیگر نیازی به خرید حضوری سوغاتی‌های بی‌نظیر ارومیه صرفاً از خود شهر نیست. فروشگاه اینترنتی نقلستان به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا در خانه و در بستری امن این سوغاتی خوش‌طعم را سفارش دهید.در راستای افزایش گستردگی دامنه انتخاب شما، ما تمامی نقل‌های باکیفیت خود را در بسته‌بندی‌های نیم و یک‌کیلویی به عرضه می‌رسانیم تا شما بتوانید باتوجه‌به بودجه و میزان مصرف خود یکی از گزینه‌های پیش رو را انتخاب کنید. برای خرید نقل ارومیه کافیست روی لینک مربوطه کلیک کنید و در عرض48 ساعت کاری هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید نقل ارومیه را تهیه کرده و نوش جان کنید نقل و حلوای نقلستان در خدمت هم میهنان عزیز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *