معرفی حلوا

حلوای پرطرفدار شب یلدا کدام است؟

حلوای پرطرفدار شب یلدا را در این مقاله از سایت ” نقلستان ” معرفی خواهیم کرد: به آخرین شب پاییز در سی ام آذر اطلاق می شود. یکی از آداب و روسم های این شب، استفاده از انواع حلواهای مختلف در سفره است. در این شب خانواده ها و بستگان کنار یکیدیگر جمع شده و با خوراکی های خوشمزه، جشن می گیرند. از محبوب‌ترین خوراکی های این شب، حلوای شب یلدا می‌باشد. 

حلوای پر طرفدار شب یلدا

انواع حلواهای خوش‌مزه و پرطرفدار شب یلدا شامل موارد زیر است:

  • حلوای گردویی
  • حلوای شیره انگور
  • حلوای هویج
  • حلوای پسته

حلوای گردویی ارومیه

یکی از سوغاتی‌های بسیار معروف شهر ارومیه می‌باشد. حلوا گردویی در بین مردم این شهر و همچنین کل کشور از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و دلیل آن هم طعم واقعا بی‌نظیر این حلوای خوش مزه می‌باشد.

این حلوا به دلیل دارا بودن مغز گردوی اعلا و تازه طعمی بسیار مطلوب و شیرینی دلپذیری دارد. فروشگاه نقلستان برای تولید تمامی محصولات خود از مواد اولیه تازه و مرغوب استفاده می‌کند که باعث خوش طعمی آن ها می شود.

حلوای پرطرفدار شب یلدا

حلوای شیره انگور ارومیه

حلوای شیره انگور از سنتی ترین و و پر طرفدارترین حلوا ها می باشد که در تقویت اعصاب موثر است. این محصول طبع گرمی دارد که در صبحانه نیز از آن استفاده می شود. ترکیبات آن شامل مغز گردو ، شیره انگور ، گلوکز و ادویه جات می باشد.

حلوای هویج بی نظیر

حلوای هویچ یکی از حلوای پرطرفدار شب یلدا و از سوغاتی های خاص و خوشمزه ارومیه است که هم در کنار چایی و هم در سفره افطار برای تنظیم قند خون کاربرد دارد. ترکیبات این حلوا شامل هویچ ، گردو ، شیره انگور ، گلوکز و ادویه جات می باشد.

حلوای پسته ای خوشمزه

این حلوا از محبوب ترین حلوا هاست که به علت وجود پسته در آن که خاصیت خونسازی دارد، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و ترکیبات آن شامل پسته، شیره انگور، شکر، گلوکز و ادویه جات می باشد.

حلوای پرطرفدار شب یلدا

بهترین حلوای ارومیه را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

با توجه به اینکه حلوا از سوغاتی های مشهور ارومیه‌ می‌باشد، مطمئنا در دیگر شهرها از کیفیت لازم برخوردار نیست. برای سفارش بهترین حلوای ارومیه می‌توانید از وبسایت ننقلستان اقدام کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید حلوای شب یلدا

برای خرید حلوای ویژه شب یلدا، می توانید از صفحه ” خرید حلوا ” سایت نقلستان اقدام کنید. به راحتی می توانید فقط با چند کلیک سبد خرید خود را تکمیل کنید و شب یلدا در کنار خانواده خود از حلوای تازه ارومیه لذت ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *